THE NIGHT BEFORE THE NIGHT BEFORE...

... eller kallar man det "dan' före dan' före doppare dan'" ?
Oavsett vad det heter så är det just dagaen innan dagen innan spanjorerna kommer (!!!)
Shit asså, på söndag natt, runt 23. 30 står vi där med våra fåniga skyltar med spanjorernas namn på. På min kojmmer det då stå " Lorena (Díaz Vera)" Jagverkar vara den åända som är riktigt jkävla nervös. Vad ska man säga, vad ska man prata om? Tänk om det blir pinsam tysnad (!), vad vil hon äta till frukost ?, ska hon vara med på idrotten ? kommer hon vara jätte blyg ? GAAAASH ! Jag dör ju nästan här, men det blir som det blir :)

Nu sitter jag i alla fall hemma. Fick skjuts av stefan hem för att hämta ihop lite saker och sen gick jag vidare till Josefina där jag blev fotad. Haha, juste dages bästa säger jag bara ;P

Jossa: Men åh, det va urladdad.. -.-
Niki: Men ladda den då så kan jag äta något sålänge :)
Jossa: Okej *kamera batteriet laddar*
10 min senare
Niki: ah, men ska vi  fota nu då?
Jossa: Okej
*vi går ut och ställer oss till rätta*
Jossa: FUCK IT, den är fan helt urladdad
Niki: men okej, vi gör det bara en annan dag då * Niki går in och ska ta sin kofta*
Niki: Men åhhhhhh, Joosssaa !!! du har ju inte satt i batteriet ! x)
Niki och Jossa: HAHAHAHHAH !
*vi går ut och fotar*


Kanske lägger upp någon bild när jag får dom. Men först ska dom skickas iväg till Mikas.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0