STOCKHOLMSTAD

Gick till skolan, trots min hemska förkylning. Vet ni her det känns när man har fått en kalsup ? ungefär så känns det i min näsa, det svider *buhu* Men efter skolan skulle jag till stan och fixa en sak men det blev aldrig av, så jag gick runt med Louisa och Mimmi och trallade runt i stan. Vi åt bl.a paella vid dom där stånden i TC. Gott som tusan ! Och sen fikade vi på coffee house by gorge (hahahha, stavning ? xD) och skrattade sönder det där fiket ! Hel skojj. Vi försökte vara duktiga och göra video inlägg också. Men dom blev bara helt total failade. You'll see soon. xD
Men nu ska jag kolla på Idol 2009.
Så pussen på er sötnosar !

En sak till: Jag ska börja med veckans blogg. :)

Kommentarer
Postat av: Janet

Fin blogg ^^ jaa..jag vill verkligen anmäla mig till veckans blogg!! :D

2009-09-10 @ 22:22:08
URL: http://janecita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0