SJU KOFTOR

Japp, det tog mig sju kostor och en hel halvtimma och bestämma mig för vad jag skulle ha på mig idag. Hmm.. Det borde inte ta sån tid. Får nog börja lägga fram kvällen innan vad jag ska ha på mig. Tycker att det är relativt smart, så slipper hela morgonen (i mitt fall) gå åt till att välja kläder. Hehe. Börjar 08.10, så jag ska väl snart börja ta mig till skolan. Marc har tagit min cykel så jag måste släpa mig till skolan på mina två bara ben. Bläsh. Men de är aldrig fel med lite motion på mogonkviste. Och appropå motion så va jag trots min 5 timmars långa skönhetssömn uppe och sprang (!!!) klockan 05.30 i morse. Cred till mig själv säger jag bara !
Pussen

En hemlis:
Vet ni ? När jag springer vill jag helst inte synas för allmänheten så mycket, pågrund av mina urfula joggingskor ! Dom är jättebra men jättefula ! Krångel där. Hittar ingen bild på dom men ska ta en och lägga upp ikväll. Dom är blå och nån rätt så diskret gul färg, men den gula färgen är sån där självlysande i mörker och så är dom camoflagemönster. Gissa om jag Känner mig som en liten mupp i dom ? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0