NY DAG, NYA PROBLEM

Hejsan bloggläsare !
Fråga mig inte varför jag valde just " Ny dag, Nya problem " som rubrik, kände bara att det lät lite småbra. jaja, Just nu sitter jag i min säng med min urgulliga katt och lyssnar på KICK - GE MIG LITE MER. Ni vet  låten från 3 reklamen. Ny förälskelse säger jag bara ! Och tur som jag har så har jag även bästavän brevid mig också. Myspys. Hon va med mig och jobbade idag. Så cash till henne när jag får lön, helt klart ! Sov hos Tony i Vistaberg igår med Emmis, Karro, Harriet och (rätt så självklart) Tony. Det blev en helmysig kväll för oss. Somnade tio över fyra och skulle vara hemma tolv i morse. Tjeeeeena liksom. Nejnej, vi va istället hemma vid 3. Busigt värre ! Imorgon är det back to school, *suck* Så ikväll blir det väl bara tvmys och ta tag i läxor.
Har ni några bra förslag på tvprogram ikväll ?

Pussen

Jag och bästavän i (kvälls)soliga Göteborg på Gothia invigningen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Niki Neander, sluta upp med fjortis fasonerna nu med en gång!



/mormor

2009-09-06 @ 19:31:28
Postat av: Nikkan

HAHAHHA XD

2009-09-07 @ 15:49:32
URL: http://cocous.blogg.se/
Postat av: Nikkan

men palla marc, din mupp -.-

2009-09-08 @ 21:35:40
URL: http://oupsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0