MIN MAMMA FYLLER ÅR !

anledningen till att jag sitter hemma och dör av tråkigheter ikväll är för att min mamma fyller år (HON BLIR 46 TROR JAG imorgon och upp ska jag och marc runt 9 och väcka henne med massa gott och mys ! Pallade inte åka iväg nånstans ikväll då och mina små friends i mälside hade annat för sig. Så en hemmakväll satt uppspikat på schemat. Men det blev ändå en sväng förbi gammlingarna från gotland. Min mormor och halvmorfar, dom bor hos min morbror nu. Så där blev det tv tittande och avokadoätande i ungefär 2 timmar innan mamma och jag dog av trötthet (jag va nog mer uttråkad.. -.-) Men som sagt, upgång 9 på en lördag.. Vad gör maninte för sina nära och kära... (1 gång om året, Lite snäll måste man ju ändå vara)
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0