KATTALLERGISK

Japp, Japp.
Det är min Kompis sara, Katt allergiker. Och ändå va hon hemma hos mig idag. (:
Måste bara säga att det såg ut som om hon hade blivit misshandlad. hahahhahah.


Dagen började riktigt bra, Sovmorgon ! Började 09.50 istället för 08.45. HURRA !
Hiss fniss på den ! Ändå så började dagen klockan halv 8 för mig, Va tvungen att öva på so läxan *suck*
Själva förhöret ? Njae, det gick åt helvete -.- men det visste jag ju redan, så förvånad kan jag juinte säga att jag är ... dessvärre.G på mig dåra ! ( ;/ ) Sen blev det läxor och chill hos mig ett tag efter skolan bara. Hjälpte till med maten idag i brist på något att göra. blev riktigt gott också. haha, det trodde ni inte va ? att lilla jag kan laga god mat! Missade förövrigt idol idag också. Men har fått njuta av mammas otursdag. Asså, kan det bli värre än att mamma ställer ner soppåsen på golvet och katten sttakerar den, 3 sekunder senare är hela påsen urte på golvet. x')
Sämst asså ! Jaja, ska kolla på Idol på tv 4's hemsida nu :)
Pussen

Sara, med världens jävla svullnad i ena ögat. Haha, Förövrigt ser hon ut som en blandninga v drogad och misshandlad. Hmm... Fail ?! x') *we love*


Kommentarer
Postat av: katta

tycker att bilden var gullig :P

hhihi men tack! :] <3

2009-09-15 @ 21:28:07
URL: http://katarinapanzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0