I'M FALLING

Man märker att det börjar bli höst nu, regn skurar kommer på eftermiddagarna och löven börjar så smått falla från träden och blir allt mer orangeare och mest av allt vill man bara sitte hemma med ett par varma tofflor, en stor skön filt och dricka härligt mycket varm choklad. Myspys !

idag är jag så pluggtrött så det finns inte ! men runt 6 ska jag nog börja läsa igenom NO:n.
läxförhör imorgon. wish me luck. hihi.
pussen
(slänger in lite bilder jag tagit under dan :)

I <3 U


Haha, vad ska jag säga ? 2 sekunder innan han föll hjälplöst mot golvet x)

på bilden har vi då maritta, jag och louisa

fall is comming

en ros jag fotade

me <3 fota

Dom där fillurerna va riktigt roliga att fota (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0