IDOL 2009

Äntligen, som jag längtat.
Och jag vet... Nöööörörd. Men jag bara råkar älska det där programmet. Haha. speciellt nu i början när halften av alla är så jävla sämst.  Jag förstår inte ens varför vissa ens är där, och är dom seriösa ? Pinsamt -.-
men det är kul och kolla när folk gör bort sig. ;] *nolifeer jag är asså* det va en kille där, jon tror jag att han hette. Så sjukt bra ! Cred till han ! ;D Eftersom att jag inte har något intressant att säga förrutom att jag slutade 12 idag och satt och fika i 3 timnmar efter skolan med maritta, josefina och louisa så tror jag att det får vara allt för idag.
Pussen


k l i c k a  p å  b i l d e n  f ö r  a t t  s e  h a n  s j u n g a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0