@ HOME

Hemma från skolan, idag igen.
Gick hem igår för att jag kände mig otroligt hängig och idag känns det bara värre.
Förkylning... borde inte finnas -.-
Somnade direkt när jag kom hem igår, sov från 1 till 6, och trodde aldrig att jag skulle kunna somna på kvällen, men halv 12 så sov jag och vaknade gjorde jag klockan 10. Så sovit har jag gjort en hel del. Fredag imorgon och jag vet inte vad jag ska göra. Vi funderade på en mysig tjejkväll men nja, louisa åker till dalarna och mimmi följer mer, huddingetjejerna ska på bio, så jag funderar nu mer på om jag ska hänka med dom, men jag har inga pengar, Får jag inte ihop något så blir det nog bara myskväll med tv och kanske lite chips om jag har tur (a) På lördag ska jag på någon släktträff sak... Rolig helg... nat !
Jaja, ska nog fortsätta vila nu ett tag.
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0