FÖRVIRRANDE

Rubriken stämmer faktiskt !
Det är väldigt förrvirrande med att komma ihåg att blogga nu. Jag har ju haft två bloggar innan, men nu har jag inte bloggat mycket allt under sommarlovet, så lite knepigt är det allt. Men det är klart att jag ska hålla igång nu. Dagens planer är inte så många alls faktiskt men känner mig ändå så otroligt stressad på något vis.
*Ska in till stan med Sara och Harriet en snabbis och fixa en sak.
*Hem igen och börja fixa i ordning mig
*Åka till Hudiinge och möta upp Karro, Tony, Linus OCH EMMAAA ! :)
*Sen ska jag ut i Huddinge och ha det kul.

Allt jag tänker på nu är hur jag någonsin ska hinna. Men saker löser sig ju alltid på något sätt :)
Kanske ska börja fixa mig för att åka in till stan nu. Ska tydligen vara där om 45 (!!!) minuter.
Pussen

Kommentarer
Postat av: Emma

Du glömmde skriva mitt namn ju ! :O :O

<333

2009-09-08 @ 15:19:57
Postat av: Nikkan

OJJ ;O haha XD <333333333333

2009-09-10 @ 12:12:27
URL: http://oupsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0