EN NY SAK



Dryga personer

Japp, det är något som jag helst undviker, även fast jag alltid har någon i min omgivning som är lite halvt dyrg hela tiden. Varför ? Det är så mycket roligare med sociala, trevliga, glada personer. varför gå och vara sur dag ut och dag in när man kan ha så himla kul ? Nej, inte vill man gå och bli deprimerad av att någon annan är dryg och sur dagarna i ända. Disspiss på dom personerna !



Money, Money, Money
Vem gillar inte att ha mycket pengar liksom? Att ha mycket pengar får en att bli så glad ibland. fråga mig inte varför. Känns bara bra att aldrig behöva oroa sig över att pengarna inte ska räcka till. Det finns ju knappt någon bättre känsla än att få hålla riktigt mycket cash i handen. Rena njutningen !

Pussen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0