CYKEL HELVETE !


09-09-09 idag, och det har typ varit min otursdag ! *sad*
Jag har helt och hållet lyckats ta sönder min cykel också tror jag. Nu låter den i alla fall värre än någonsin ! (a)
Jag bara växlade och sen hackade det till och jag höll på att köra rakt ut på vägenoch bli överkörd. Men jag klarade mig med lite sår längst hela vaden. Självkla rt vill jag då gå och göra rent det, gör såklart värsta grejen av det också. Men tror ni inte att det sitter en kille där då som hade fått glassplitter i huvudet och börja blöda helr sjukt mycket, hela hans tröja längst halsen var helt blodig. Då kändes mina små sår längst vaden rätt så onödignt helt plötsligt. (a) det var väl en liten del av min 09-09-09.
Hur har eran 09-09-09 varit ? Säkert jättebra eller hur? Bara för att min har vart sämst ? x)
Pussen


H a h a , S å k l o c k r e n !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0