700 IS GONE FOR A NIGHT

Jag ska ju typ släktträffsak för att alla fyller år idag ju. Och gissa om jag hade nått at sätta på mig.. ? Nej, såklart inte. Så jag har precis fått mitt barnbidrag, dvs. 1050 kronor. Eller jag hade inte ens fått dom, mamma hade dom på sitt konto. så vi åkte till SKHLM i hopp om att hitta något fint. Måste bara säga att de va ett tag sen jag såg så mycket lila skor i butikerna som idag. Men nu ska jag komma till saken.. Jag har råkat gjort av med 700 kronor på bara det jag ska ha på mig ikväll. Strumpbuxor, En ny liten söt "handväska", högklackade skor (lila dåra ofc), en klänning, ett par örhängen.. Aa det var väl allt. Bläsh. Jag kommer typ bara få 800 kronor att spendera den här månaden -.- fan ! Men men, kan ju inte klaga, allt jag köpt hamnade i kategori, LILA ! Jättesöta saker jag säkert kommer få användning av till jul, eller varför inte nyårsafton ? * i love it*
bilder kommer in innan jag åker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0