090910

Wow, jag vet faktiskt inte vad siom flög i mig just, men plötsligt blev jag väldigt skrivsugen. :)
Sorgligt nog vet jag ju inte vad jag ska skriva om.. Hmm. Mina helgplaner ? Who care liksom? Men det skiter jag i.

*Fredag: Skola, Leta prao med maritta och sen blir det utgång i mälside på kvällen.

*Lördag: Emma är säkert här och ujag tror det bara blir världens chilllördag för oss, för på kvällen ska vi se " the hangover" på bioduken.

*Söndag: Time for plugg och jobb. åker väl in och jobbar runt 2 och ser till att jag är hemma igen till 5 ´, sen plugg och kanske att jag träffar nån kompis på kvällskvisten. We'll see ! :)


Vad ska ni göra i helgen ? Festa eller bara chilla hemma ?
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0