090906

Min söndags kväll har mest gått åt till att mysa med bästavän, hänga upp alla mina nytvättade kläder (åh, det är så skönt att ha alla kläderna tvättade nu, äntligen!), plocka upp och fixa lite i rummet, leka med katten, som förövrigt har adhdtime just nu, och bara lyssnat på musik och tagit det lugnt. Sånt som man behöver förgylla sin vardag med lite då och då. Annars är det uppgång klockan 05.30 imorgon för min del. Men innan jag ska få njuta av min skönhetssömn så ska jag nog dricka lite te och äta en bulle. Hihi, onyttiga jag !
Pussen






Kvällens mest spelade låtar kan jag väl gott säga !
1. I gotta feeling - Black eyed peas
2. Ge mig lite mer - KICK
3. Hotel room service - Pitbull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0