SKYLLER PÅ EMMA ! (HIHI)

So true !
Skyller på emma för att jag inte bloggat, Maaha, tiden bara rusar när vi är med varandra, hur ska jag då ha tid att blogga? Haha.
Anledningen till att jag sitter hemma den här fredagen.. också är inte för att jag är sjuk utan för att jag är så sjuuukt trött, på allt! Och dessutom hittade jag inget gött umgänge så, det fick bli katten och jag, ikväll igen !
Imorgon ska jag till emma med familjen och vi ska äta massa gott och sen hoppas jag att emma ändrar sig så vi kan gå bus eller godis, vore så jävla kul och driva med alla tanter och ska jag vara ärlig, det va ju tuuuuuuuuuuuusen år sen, se de so m en kul grejj, varför inte ? Haha.

Btw. Appropå haloween, jag har inte hittat någon haloweenfest (!!!!!!) Hittar ni någon, SÄG TILL MIG ! ( :D )

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0