I MADE IT !

Förlåt för försenad uppdatering, spinningen gick sjukt bra, proud !
45 minuter i helvetet skulle jag kunna gämnföra det med också, dock har jag inte fått i mig tillräckligt med vatten så huvudet värker något extremt. Förhoppningsvis går det över med nattsömnen sen. Så, imorgonär det någon vattengrejj, lite intressant faktiskt. Men lika bra att träna till max nu när jag har chansen och allt är gratis ! Kan det blir bättre eller ?Gick hem för matlagning efter passet, och det blev inte wok som jag skulle ha gjort utan något annat gott. Tror det hette, indonesiska biffar med bulgur, sallad och matyougort, Mums ! Så nu ser mitt kök ut som ett helvetes bombnedslag ungefär... Men va fan, det kan man städa upp någon annan dag.
Nu ska jag försöka hitta något gott recept på nyttiga kakor.. Hur ska jag klara mig utan godis och choklad en hel vecka ?!?!? Gocsh, HJÄLP MIIIG !
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0